arrow

Додаткові можливості платформи

Замовити тест-драйв

Керування користувачами

Наявність вбудованої організаційної структури, функціонала передачі справ і делегування повноважень

Користувачі й організаційна структура

Платформа Almexoft може виступати як майстер система для користувачів, так і забезпечує в стандартному постачанні взаємодія з профільними системами (в т.ч. Oracle HR, різними службами каталогів по протоколу LDAP: Active Directory, eDirectory, OpenLDAP, Oracle HR, SAP HR; і IDM-системами: MicroFocus IDM, SailPoint, Forgerock). Залежно від обраного способу синхронізації з профільною системою з управління користувачами, платформа реалізує окремі механізми видачі прав, блокування / розблокування користувачів, включення користувачів в різні групи та ін. Для кожного користувача в системі створюється індивідуальний профіль, в якому міститься вся необхідна інформація. Платформа Almexoft дозволяє створювати, переглядати та змінювати організаційну структуру компанії, зберігаючи її актуальність. Для зручності регулярного поновлення організаційна структура може синхронізуватися з наявними системами обліку кадрів.

user management

Делегування повноважень

Для випадків, коли потрібна передача повноважень по роботі над документом або процесом від одного користувача до іншого, в рамках платформи передбачений функціонал делегування повноважень. Ця функція може застосовуватися як на постійній, так і на тимчасовій основі. При цьому користувач (при наявності відповідних прав) або адміністратор визначають, до яких саме акаунтів / типам документів буде надано доступ особі: що заміщає. Можливо делегувати повноваження для окремої групи або типу документа / процесу. Платформа веде облік усіх дій, скоєних заміщає особою, відображає факт заміщення в історії, під час виконання документа або процесу і в загальній логі адміністрування системи.

user management

Передача справ

Аналогічно делегування повноважень, в разі, коли користувач входить у нову посаду або передає свої обов’язки на постійній основі, в системі передбачена передача справ від одного користувача іншому. При цьому адміністратор може регулювати параметри такої передачі. Система дозволяє виконувати повторну передачу справ, повернення переданих справ і інші операції, що впливають на виконання бізнес-процесів (документів). Користувач, якому передані справи, отримає доступ до всіх документів і можливість виконувати потрібні дії, виступаючи як виконавець, автор або відповідальний, або ж в інший передбаченої ролі. За допомогою даної функції можливо не зупиняючи процес узгодження або виконання, завершити роботу з відкритим документом.

transfer Cases
transfer Cases
transfer Cases

Ознайомтесь з описом модуля автоматизації бізнес-процесів - AlmexBPM

Ознайомитись

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.