Рітейл
Керуйте корпоративними бізнес-процесами й комунікаціями усередині групи компаній за допомогою сучасного цифрового інструменту – low-code платформи Almexoft.
Особливості
Особливості автоматизації документообігу для рітейл компанії
Завдяки єдиній платформі та широким функціональним можливостям для комплексної автоматизації, значно підвищується прозорість і ефективність взаємодії між підрозділами, департаментами, співробітниками, а також взаємодія з контрагентами. Впровадження Almexoft направлено на оцифрування та автоматизацію корпоративних бізнес-процесів рітейл компаній, прискорення взаємодії всередині компаній, поліпшення контролю виконаних завдань, а також автоматизацію роботи з контрагентами.
Широкі можливості адаптації
Завдяки широкому набору інструментів автоматизації бізнес-процесів, програма дозволяє ефективно вирішувати вузькопрофільні галузеві завдання рітейлу, а зокрема впроваджувати СЕД для рітейл компанії.
Служба підтримки
Служба підтримки допоможе у вирішенні будь-яких завдань пов'язаних з адмініструванням і впровадженням платформи.
Можливості інтеграції
Завдяки відкритому API, можливо швидко інтегрувати платформу з вже наявними програмними рішеннями й зовнішніми системами.
Дізнайтеся більше про можливості платформи Almexoft
Почніть роботу в системі прямо зараз !
Демо - версіяIнструменти
Система автоматизації бізнесу в рітейл компанія
Автоматизація бізнес-процесів в рітейл компаніях забезпечує набір гнучких інструментів для управління електронними документами, завданнями, процесами для співробітників і контрагентів компанії.
Система автоматизації бізнесу в рітейл компанія
СЕД для рітейл компанії на базі платформи Almexoft дозволяє автоматизувати процес обробки вхідної кореспонденції та звернень, складати електронні звіти про ефективність співробітників.
Можливісті
Автоматизація бізнес-процесів і впровадження електронного документообігу на базі low-code платформи Almexoft спрямовані на вирішення специфічних завдань роздрібної торгівлі, а саме: