Додаткові можливості платформи
Замовити тест-драйв⇀Інструменти вбудованої комунікації
Чат, новини


Чат
Для забезпечення функцій колегіальної роботи над документами (екземплярами бізнес-процесів), в платформі передбачений чат, який працює в режимі реального часу. Групи чату формуються автоматично з запрошенням до групового спілкування всіх учасників роботи над конкретно взятим документом / процесом. При цьому користувачам системи надається можливість формувати довільні групи й обмінюватися повідомленнями безпосередньо як в рамках будь-якого процесу, так і без прив’язки до нього.

Новини
Для забезпечення оперативного інформування співробітників компанії в рамках платформи передбачений розділ з новинами. Завдяки йому співробітники можуть дізнаватися про зміни регламенту роботи над документами й бізнес-процесами всередині компанії.
Новини створюються на домашній сторінці. У новині є поля:
- Назва;
- Опис (є форматування цього тексту);
- Preview URL (вставляємо url картинки, яка буде показуватися в новині);
- Image URL (вставляємо url картинки, яка буде показуватися у відкритій новині);
- Список акаунтів.
Після публікації новини приходить email повідомлення всім користувачам обраного акаунта при створенні. Новина можна редагуватися та видалятися після їх створення.