arrow
Договори

Договірний документообіг з контрагентами

Процеси узгодження угод, їх автоматизований облік та архівування, контроль за виконанням та подовженням. Обмін документами у електронному вигляді з контрагентами з використання ЕЦП.

Демонстраційна версія

Приєднуйтесь до міжнародної клієнтської мережі Almexoft

Робимо процес узгодження швидким та контрольованим

Ми формуємо договір за допомогою попередньо встановленого шаблону, де реквізити автоматично підтягуються з довідників. Потім ми запускаємо процес узгодження за заздалегідь налаштованим маршрутом. З легкістю об’єднуємо всі внесені співробітниками та контрагентом правки в остаточний документ. Все готово!

Піднесіть роботу з договорами на новий рівень

Налаштування гнучких маршрутів узгоджень без програмування

Паралельне, послідовне або комбіноване узгодження. Можливість налаштувати автоматичні умови вибору маршруту (наприклад, за сумою договору чи іншими параметрами).

Автоматичне створення друкованих форм документів

Попередньо підготовлені картки для договорів, актів та додаткових угод. Поля автоматично заповнюються з використанням даних із довідників, що унеможливлює можливість друкарських помилок. Зміст документа формується відповідно до встановленого шаблону.

Підписання договорів за допомогою ЕЦП та обмін з контрагентами

Робота з ЕЦП згідно з законодавством. Підписувати документи можна на комп'ютері або через мобільний додаток (на планшеті чи смартфоні). Обмін з контрагентами електронними документами з збереженням юридичної значущості.

Переведіть узгодження договорів на автопілот

Запуск договорів на узгодження з можливістю уточнення шаблону маршруту для даного документа. Підтримка гнучких маршрутів узгодження, які включають послідовні, паралельні та альтернативні етапи та їх поєднання. Підтримка зміни маршруту залежно від різних умов, наприклад, змісту договору.

Прискорте підписання договорів за допомогою ЕЦП

Згідно з законодавством, договори, що були підписані на папері або ЕЦП, мають однакову юридичну силу. Платформа Almexoft надає можливість значно спростити та прискорити цей процес, а також забезпечити юридично значущий обмін електронними документами з вашими контрагентами.

Створюйте електронний архів договорів вашої компанії

Система надає можливість швидкого пошуку документів за будь-яким значенням поля в його картці. Реєстр документів зручно фільтрувати за параметрами, такими як контрагент, дата та інші поля. Також можна встановлювати взаємозв’язки між документами в архіві, наприклад, прив’язувати договір до первинних документів.

Автоматизуйте управління життєвим циклом договорів з ALMEXOFT!

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.