arrow

Банки та фінансові системи

Almexoft надає готовий набір бізнес-процесів і функціональних модулів платформи для легкої автоматизації фінансових установ будь-якого типу.

Особливості

Автоматизація бізнес-процесів банку і фінансової компанії починається з вибору програмних інструментів, що дозволяють створювати, редагувати, виконувати й управляти процесами, документами, файлами та контентом в єдиній системі. Невід'ємна частина такої системи - BPM модуль, що дозволяє перейти до процесного підходу в управлінні банківською установою в цілому і, зокрема, до процесного управління документообігом.

Впровадження СЕД для фінансової компанії - це, в першу чергу, організація ефективної операційної діяльності фінансової установи, забезпечення високої швидкості прийняття рішень, управління доступом до конфіденційної інформації.

icon
icon
icon
background

Висока швiдкiсть впровадження

Автоматизація документообігу для банку відбувається швидко і легко завдяки кваліфікованій команді інженерів і консультантів, які мають значний досвід реалізації ІТ проєктів в банківських і фінансових підприємствах.Процес впровадження прискорює наявність бази еталонних бізнес-процесів.

background

Широкі можливості адаптації

Завдяки модульній архітектурі й широкому набору інструментів автоматизації бізнес-процесів Almexoft, система дозволяє ефективно вирішувати вузькі галузеві завдання конкретного бізнесу, а зокрема впроваджувати СЕД для фінансової компанії.

background

Гнучке налаштування документообігу

Додавання нових типів документів, шаблонів вкладень, зміна параметрів картки документа, оптимізація процесу узгодження документа в цілому - набір можливостей, що дозволяють вибудовувати електронний документообіг банку або фінансової компанії слідом відповідно до розвитку бізнесу.

оптимізація

Узгодження кредитної заявки

Видача банківської гарантії

Проведення тарифних і кредитних комітетів

Завдяки широким можливостям налаштування, СЕД для банків дозволяє дотримуватися нормативних актів та регламентів ведення документообігу відповідно до вимог місцевого законодавства і регуляторів. Також система автоматизації бізнес-процесів у фінансовій компанії дозволяє керувати життєвим циклом документа, узгодженням відповідно до внутрішніх регламентів, підписанням ЕЦП для надання юридичної вагомості, постановкою завдань і доручень.

Автоматизація бізнес процесів

Швидке впровадження системи автоматизації бізнесу у фінансових компаніях забезпечується повністю готовим рішенням для управління процесами й документообігом, наявністю команди ІТ фахівців і консультантів з багатим досвідом впровадження програмного забезпечення в банках.

Платформа Almexoft володіє широким функціоналом, що дозволяє налаштувати складні банківські процеси та розв’язувати вузькопрофільні задачі в частині автоматизації специфічних бізнес-процесів фінансової компанії. Побудова СЕД для фінансової компанії на базі платформи забезпечує управління архівами паперових документів і налаштуванням процесів, пов’язані з урахуванням, веденням і передачею юридично-значимої електронної документації.

Вебінар про автоматизацію у Радабанк

Перейти на наш Youtube-канал

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.