Банки та фінансові системи
Almexoft надає готовий набір бізнес-процесів і функціональних модулів платформи для легкої автоматизації фінансових установ будь-якого типу.
Особливості
Автоматизація бізнес-процесів банку і фінансової компанії починається з вибору програмних інструментів, що дозволяють створювати, редагувати, виконувати й управляти процесами, документами, файлами та контентом в єдиній системі. Невід'ємна частина такої системи - BPM модуль, що дозволяє перейти до процесного підходу в управлінні банківською установою в цілому і, зокрема, до процесного управління документообігом.
Впровадження СЕД для фінансової компанії - це, в першу чергу, організація ефективної операційної діяльності фінансової установи, забезпечення високої швидкості прийняття рішень, управління доступом до конфіденційної інформації.
Висока швiдкiсть впровадження
Автоматизація документообігу для банку відбувається швидко і легко завдяки кваліфікованій команді інженерів і консультантів, які мають значний досвід реалізації ІТ проєктів в банківських і фінансових підприємствах.Процес впровадження прискорює наявність бази еталонних бізнес-процесів.
Широкі можливості адаптації
Завдяки модульній архітектурі й широкому набору інструментів автоматизації бізнес-процесів Almexoft, система дозволяє ефективно вирішувати вузькі галузеві завдання конкретного бізнесу, а зокрема впроваджувати СЕД для фінансової компанії.
Гнучке налаштування документообігу
Додавання нових типів документів, шаблонів вкладень, зміна параметрів картки документа, оптимізація процесу узгодження документа в цілому - набір можливостей, що дозволяють вибудовувати електронний документообіг банку або фінансової компанії слідом відповідно до розвитку бізнесу.
оптимізація
Узгодження кредитної заявки
Видача банківської гарантії
Проведення тарифних і кредитних комітетів
Завдяки широким можливостям налаштування, СЕД для банків дозволяє дотримуватися нормативних актів та регламентів ведення документообігу відповідно до вимог місцевого законодавства і регуляторів. Також система автоматизації бізнес-процесів у фінансовій компанії дозволяє керувати життєвим циклом документа, узгодженням відповідно до внутрішніх регламентів, підписанням ЕЦП для надання юридичної вагомості, постановкою завдань і доручень.
Автоматизація бізнес процесів
Швидке впровадження системи автоматизації бізнесу у фінансових компаніях забезпечується повністю готовим рішенням для управління процесами й документообігом, наявністю команди ІТ фахівців і консультантів з багатим досвідом впровадження програмного забезпечення в банках.
Платформа Almexoft володіє широким функціоналом, що дозволяє налаштувати складні банківські процеси та розв’язувати вузькопрофільні задачі в частині автоматизації специфічних бізнес-процесів фінансової компанії. Побудова СЕД для фінансової компанії на базі платформи забезпечує управління архівами паперових документів і налаштуванням процесів, пов’язані з урахуванням, веденням і передачею юридично-значимої електронної документації.