Аграрні компанії
Завдяки впровадженню платформи, ви зможете підвищувати ефективність співробітників, мінімізувати витрати й вибудовувати ідеальні галузеві бізнес-процеси в аграрних компаніях. Впливає на фінансові показники аграрних підприємств за допомогою гнучких інструментів автоматизації від Almexoft.
Особливості
Особливості впровадження системи автоматизації бізнесу в аграрних компаніях:
Для управління аграрними компаніями необхідні чітко вибудувані й добре налагоджені бізнес-процеси, а також гнучкі інструменти для швидкого переходу до безпаперового документообігу. Цифрова трансформація в аграрному секторі спрямована на автоматизацію бюджетування, витрат пов'язаних з сезонністю, контролю виконання завдань, оптимізацію документообігу з контрагентами й впровадження СЕД. Разом з Almexoft стає легко управляти та автоматизувати специфічні галузеві бізнес-процеси для аграрних компаній, в тому числі впровадити СЕД.
Висока швидкість впровадження
Завдяки наявності бази еталонних бізнес-процесів, впровадження проходить швидко, а адаптація і навчання співробітників максимально ефективно. Також, завдяки унікальному і багатофункціональному конструктору бізнес-процесів AlmexBPM, легко можна налаштувати індивідуальні вимоги до процесів і документів аграрної компанії.
Широкий набір функціональних модулів
За допомогою широкого набору різних функціональних модулів є можливість розширити стандартний функціонал платформи й вирішувати в системі найрізноманітніші галузеві завдання.
Контроль виконавської дисципліни
Система дозволяє підвищити ефективність управління організацією. Наявність інструментів для відстеження етапів виконання завдань і доручень, автоматична ескалація допомагає ефективно вибудовувати управління компанією з агро сектора.
Як за місяць впровадити систему управління бізнес-процесами і автоматизувати весь документообіг
Ознайомтеся із досвідом впровадження платформи у корпорації “Деталь Вагон Груп”
Читати кейс повністю ⇀Інноваційні рішення
Система автоматизації бізнесу в аграрних компаніях: інноваційні рішення для комплексного розвитку аграрного сектора
Платформа допоможе забезпечити високий рівень безпеки документів, можливість формувати та керувати процесами, шаблонами, електронними картками, таймінгами і звітами.
За допомогою Almexoft стає можливим впорядкувати та систематизувати електронні документи за допомогою фільтрів сортування. Це дозволить швидко знаходити необхідні електронні документи за певними параметрами.
Пошук можливий по системному або реєстраційним номером, по короткому описі й датою створення, за автором, погодженням підписанта і відповідального.
Наявність мобільних додатків для iOS і Android дозволяє всім співробітникам аграрних компаній виконувати завдання, проводити узгодження, ознайомлюватися з документами навіть без наявності комп’ютеризованого робочого місця.
І що важливо, забезпечує мобільність для керівництва, дозволяючи контролювати бізнес-процеси з будь-якої точки світу.
Розв'язання задачі
Автоматизація бізнес-процесів і впровадження електронного документообігу (СЕД) в аграрних компаніях на базі low-code платформи Almexoft спрямовані на вирішення специфічних завдань галузі, а саме: