Кадровий електронний документообіг
Реєстрація, підписання та зберігання кадрових документів у електронному вигляді. Автоматизація кадрових процесів та діловодства у сфері кадрів.
Спробувати безкоштовноЦифровизуємо кадрове адміністрування
Платформа Almexoft оптимізує та прискорює різноманітні HR-процеси: набір та введення співробітників на посаду, переводи та звільнення, оцінку персоналу, організацію навчання, обробку запитів співробітників, планування відряджень та відпусток.
ЄДИНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ КАДРОВОГО ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ
Вирішуємо всі завдання електронного документообігу в галузі кадрів: від оформлення трудового договору до ведення кадрового електронного архіву
Укладання трудових відносин
Укладання електронного трудового договору через зовнішній портал, де кандидат вводить всі необхідні дані та завантажує додаткові документи, після чого може підписати договір ЕЦП за допомогою автогенерованої друкованої форми
Кадрове адміністрування
Almexoft знімає навантаження з вашого відділу кадрів. Тепер HR-фахівці можуть легко отримувати та узгоджувати заяви, підписувати накази в електронному вигляді, роблячи все це всього кількома натисками
Електронний архів кадрових документів
Технічні засоби платформи підтримують функцію архівування електронних кадрових документів. Безпечне зберігання кадрових документів та забезпечення вимог захисту особистих даних, що містяться в них
Працюйте зручно в режимі онлайн
Успіх переходу до Цифрового Електронного Документообігу (КЕДО) залежить від того, наскільки зручно співробітникам працювати з системою. Робочий простір співробітників доступний через адаптивний веб-інтерфейс, що дозволяє працювати з системою з будь-якого комп’ютера, планшета або смартфона. Користувачеві не потрібно встановлювати додаток на свій пристрій.
Оптимальне рішення для великого бізнесу
Технічна архітектура та функціональність платформи Almexoft спрямовані на впровадження КЭДО у компаніях з великою кількістю співробітників: від тисячі до десятків тисяч. При цьому стійкість та продуктивність рішення залишаються незмінними навіть при подальшому зростанні числа користувачів
Гнучкі налаштування для документів та бізнес-процесів
Адаптуйте систему за допомогою вбудованих інструментів low-code: існуючі документи можна швидко модифікувати, а нові – легко створювати та налаштовувати! Використовуючи інструменти системи, можна впровадити автоматичний контроль, необхідний при створенні документів і зменшити потребу в ручному адмініструванні