Автоматизація процесів закупівельної діяльності
Система керує всім процесом закупівель: від визначення потреб до поставки. Вона економить час на організації закупівель і надає повний огляд закупівельної діяльності в компанії
Спробувати безкоштовноЗменште навантаження на відділ закупівель за допомогою Almexoft
Система координує взаємодію всіх учасників закупівельної процедури. Уся інформація про тендери, плани, документи, постачальників та укладені договори взаємопов’язана, і в кожному конкретному випадку можна проаналізувати ефективність закупівельної діяльності. Систему можна адаптувати до будь-якої моделі або стратегії закупівель без суттєвих витрат на доробку.
Збільште ефективність співробітників відділу закупівель у 2 рази
Система забезпечить контрольовану взаємодію користувачів, виконання маршрутів погодження документів, надасть можливість призначати та делегувати завдання. Система розроблена так, щоб можна було приступити до роботи протягом пари днів і зручно працювати з різних пристроїв: комп’ютера, планшета або мобільного додатка.
Адаптація під будь-яку модель та стратегію закупівель
Almexoft легко масштабувати, поступово розширюючи функціональність за допомогою бізнес-аналітиків. Ресурсомісткість модернізації значно скорочується завдяки використанню інструментів зі зниженим рівнем програмування, які дозволяють самостійно розробляти нові бізнес-процеси з використанням різних налаштувань та рольових моделей.
Аналізуйте результати закупівельного циклу
На завершення кожного циклу поставок система формує звіт, який допомагає приймати рішення, засновані виключно на об’єктивних даних. Згенеровані звіти можуть бути налаштовані згідно будь-якого параметра, отриманого з контрольних точок, які можуть бути використані на будь-якому етапі процесу.
Система дозволяє реалізувати практично всі ключові показники ефективності (KPI) в відділі закупівель.