arrow
main illustration
module iconМодуль

AlmexSign

AlmexSign – це модуль роботи з контрагентами, що забезпечує безшовну інтеграцію внутрішнього юридично-значущого документообігу та документообігу з контрагентами в рамках єдиної платформи Almexoft.

Дізнатись вартість

Призначення

Обмін електронними документами

Вартість

Платний

Встановити

AlmexSign це:

  • Організація процесу обміну юридично-значущими документами та гарантія їх доставлення адресату
  • Оптимізація бізнес-процесів шляхом єдиної системи для зовнішнього і внутрішнього документообігу
  • Економія витрат, пов’язаних з печаткою і послугами кур’єрських служб

Можливості

Обмін електронними документами – це не тільки швидко, але і надзвичайно просто. За допомогою AlmexSign Ви можете отримувати та відправляти юридично-значущі документи, переглядати, коментувати, погоджувати чи відхиляти договору, а також підписувати документи з обох сторін за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Важливо відзначити, що AlmexSign працює в єдиному середовищі з платформою автоматизації корпоративних бізнес-процесів і внутрішнього документообігу Almexoft.

  • Зручний особистий кабінет для ваших клієнтів і контрагентів для обміну ЮЗД

  • Забезпечення можливості створення нерозривних бізнес-процесів по роботі з документами

  • Ефективно управляти зовнішнім юридично-значущий електронним документообігом вашої компанії

arrow

Ознайомтеся з презентацією AlmeхSign

Вебінар присвячений безшовної інтеграції внутрішнього юридично – значимого документообігу та документообігу з контрагентами в рамках єдиної платформи Almexoft.

Дивитись на Youtube

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.