Модуль AlmexSign
AlmexSign – це модуль роботи з контрагентами, що забезпечує безшовну інтеграцію внутрішнього юридично-значущого документообігу та документообігу з контрагентами в рамках єдиної платформи Almexoft.
![](/_next/image?url=%2Fimages%2Fback-picture.png&w=1920&q=75)
![almexsign](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbewp.almexoft.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F03%2Falmex_sign.png&w=256&q=75)
![](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbewp.almexoft.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F03%2Fmodalmexbigpicture.jpg&w=3840&q=75)
![](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbewp.almexoft.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F03%2Fmodalmexsmallpicture.jpg&w=3840&q=75)
можливісті
Обмін електронними документами - це не тільки швидко, але і надзвичайно просто. За допомогою AlmexSign Ви можете отримувати та відправляти юридично значущі документи, переглядати, коментувати, погоджувати чи відхиляти договору, а також підписувати документи з обох сторін за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Важливо відзначити, що AlmexSign працює в єдиному середовищі з платформою автоматизації корпоративних бізнес-процесів і внутрішнього документообігу Almexoft.
![](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbewp.almexoft.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F03%2Fmodalmexcontract.jpg&w=3840&q=75)
![](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fbewp.almexoft.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F03%2Fmodalmexcertified.jpg&w=3840&q=75)
Надати зручний особистий кабінет для ваших клієнтів і контрагентів для обміну ЮЗД
Забезпечення можливості створення нерозривних бізнес-процесів по роботі з документами
Ефективно управляти зовнішнім юридично-значущий електронним документообігом вашої компанії