AlmexSign
AlmexSign – це модуль роботи з контрагентами, що забезпечує безшовну інтеграцію внутрішнього юридично-значущого документообігу та документообігу з контрагентами в рамках єдиної платформи Almexoft.
Дізнатись вартістьAlmexSign це:
- Організація процесу обміну юридично-значущими документами та гарантія їх доставлення адресату
- Оптимізація бізнес-процесів шляхом єдиної системи для зовнішнього і внутрішнього документообігу
- Економія витрат, пов’язаних з печаткою і послугами кур’єрських служб
Можливості
Обмін електронними документами – це не тільки швидко, але і надзвичайно просто. За допомогою AlmexSign Ви можете отримувати та відправляти юридично-значущі документи, переглядати, коментувати, погоджувати чи відхиляти договору, а також підписувати документи з обох сторін за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Важливо відзначити, що AlmexSign працює в єдиному середовищі з платформою автоматизації корпоративних бізнес-процесів і внутрішнього документообігу Almexoft.
-
Зручний особистий кабінет для ваших клієнтів і контрагентів для обміну ЮЗД
-
Забезпечення можливості створення нерозривних бізнес-процесів по роботі з документами
-
Ефективно управляти зовнішнім юридично-значущий електронним документообігом вашої компанії
Ознайомтеся з презентацією AlmeхSign
Вебінар присвячений безшовної інтеграції внутрішнього юридично – значимого документообігу та документообігу з контрагентами в рамках єдиної платформи Almexoft.
Дивитись на Youtube