arrow

Фармацевтичні компанії

Платформа Almexoft – це набір інноваційних інструментів для організації ефективної роботи в і автоматизації бізнес-процесів фармацевтичних компаній.

ОСОБЛИВОСТІ

Платформа Almexoft дозволяє організувати роботу в фармацевтичних компаніях таким чином, щоб отримати максимальний результат, вирішувати специфічні завдання галузі та підвищити дохід. Покращуйте результати організації завдяки еталонним бізнес-процесам і особливостям галузевої конфігурації в рамках платформи, а також впровадження СЕД. Готові рішення Almexoft гарантують швидку реалізацію ключових бізнес-завдань і перехід до цифрової організації.

Завдяки впровадженню платформи для автоматизації бізнес-процесів і електронного документообігу компанії стає реальним планувати терміни виконання завдань в рамках внутрішніх бізнес-процесів, впливати на швидкість прийняття рішень, а також впроваджувати інструменти комплексної аналітики.

icon

Швидке і ефективне впровадження

Галузева експертиза і досвід впровадження системи автоматизації бізнесу в фармацевтичних компаніях допомагає фахівцям Almexoft в короткі терміни запускати систему в експлуатацію й автоматизувати специфічні бізнес-процеси для ефективної роботи та управління компанією.

icon

Широкий набір функціональних модулів

Завдяки наявності набору різноманітних функціональних модулів і передналаштованих інтеграцій, стає реальним вирішувати найрізноманітніші завдання управління та автоматизації підприємства.

icon

Можливості інтеграції

Відкритий API дозволяє швидко інтегрувати систему з уже чинними сервісами або зовнішніми системами, а також автоматизувати перевірку контрагентів і клієнтів у відкритих реєстрах.

Ще більше корисних матеріалів і вебінарів на нашому Youtube-каналі

Почати перегляд

РЕАЛІЗАЦІЯ

Система автоматизації бізнесу, в тому числі впровадження СЕД у фармацевтичній компанії забезпечує швидку реалізацію змін в рамках підприємства, впливає на швидкість прийняття рішень і допомагає істотно поліпшити якість взаємодії співробітників.

Впроваджуючи платформу, ви автоматизуєте бізнес-процеси, пов'язані зі стандартним корпоративним документообігом і зі специфічними процесами фармацевтичного документообігу. Існує можливість вести єдиний, електронний реєстр документації, формувати й управляти договорами, а також переміщати та імпортувати документи з інших зовнішніх програм.

realization

СЕД для фармацевтичної компанії на базі платформи Almexoft дозволяє автоматизувати документообіг і перевести всі документи в безпаперовий, електронний формат.

Також формувати звіти й мати постійний доступ до всієї необхідної інформації.

realization

Завдяки інноваційним інструментам аналітики стає можливим отримувати детальну інформацію про результати роботи ваших співробітників, статус і термін виконання поставлених завдань і аналізувати ефективність кожного процесу або групи процесів, отримати повний контроль над усіма операціями підприємства.

Впровадження платформи автоматизація документообігу для фармацевтичної компанії принесе відчутний економічний ефект і оптимізує витрати організації.

realization

Можливості

Автоматизація бізнес-процесів і впровадження електронного документообігу на базі low-code платформи Almexoft спрямовані на вирішення стандартних і специфічних завдань фармацевтичної галузі:

1
Автоматизація договірної роботи
2
Внутрішні документи і розпорядження
3
Кадровий документообіг
4
Фармацевтична документація
5
Проведення тестування і випробувань
6
Узгодження інструкцій
7
Процеси проєктування, узгодження, затвердження документації
8
Контроль версійності документів
9
Забезпечення конфіденційності документообігу
arrow

Оцініть переваги готових процесів для вашої галузі

Почніть роботу прямо зараз!Почніть безкоштовно

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.