Фармацевтичні компанії
Платформа Almexoft – це набір інноваційних інструментів для організації ефективної роботи в і автоматизації бізнес-процесів фармацевтичних компаній.
ОСОБЛИВОСТІ
Платформа Almexoft дозволяє організувати роботу в фармацевтичних компаніях таким чином, щоб отримати максимальний результат, вирішувати специфічні завдання галузі та підвищити дохід. Покращуйте результати організації завдяки еталонним бізнес-процесам і особливостям галузевої конфігурації в рамках платформи, а також впровадження СЕД. Готові рішення Almexoft гарантують швидку реалізацію ключових бізнес-завдань і перехід до цифрової організації.
Завдяки впровадженню платформи для автоматизації бізнес-процесів і електронного документообігу компанії стає реальним планувати терміни виконання завдань в рамках внутрішніх бізнес-процесів, впливати на швидкість прийняття рішень, а також впроваджувати інструменти комплексної аналітики.
Швидке і ефективне впровадження
Галузева експертиза і досвід впровадження системи автоматизації бізнесу в фармацевтичних компаніях допомагає фахівцям Almexoft в короткі терміни запускати систему в експлуатацію й автоматизувати специфічні бізнес-процеси для ефективної роботи та управління компанією.
Широкий набір функціональних модулів
Завдяки наявності набору різноманітних функціональних модулів і передналаштованих інтеграцій, стає реальним вирішувати найрізноманітніші завдання управління та автоматизації підприємства.
Можливості інтеграції
Відкритий API дозволяє швидко інтегрувати систему з уже чинними сервісами або зовнішніми системами, а також автоматизувати перевірку контрагентів і клієнтів у відкритих реєстрах.
Ще більше корисних матеріалів і вебінарів на нашому Youtube-каналі
Почати переглядРЕАЛІЗАЦІЯ
Система автоматизації бізнесу, в тому числі впровадження СЕД у фармацевтичній компанії забезпечує швидку реалізацію змін в рамках підприємства, впливає на швидкість прийняття рішень і допомагає істотно поліпшити якість взаємодії співробітників.
Впроваджуючи платформу, ви автоматизуєте бізнес-процеси, пов'язані зі стандартним корпоративним документообігом і зі специфічними процесами фармацевтичного документообігу. Існує можливість вести єдиний, електронний реєстр документації, формувати й управляти договорами, а також переміщати та імпортувати документи з інших зовнішніх програм.
СЕД для фармацевтичної компанії на базі платформи Almexoft дозволяє автоматизувати документообіг і перевести всі документи в безпаперовий, електронний формат.
Також формувати звіти й мати постійний доступ до всієї необхідної інформації.
Завдяки інноваційним інструментам аналітики стає можливим отримувати детальну інформацію про результати роботи ваших співробітників, статус і термін виконання поставлених завдань і аналізувати ефективність кожного процесу або групи процесів, отримати повний контроль над усіма операціями підприємства.
Впровадження платформи автоматизація документообігу для фармацевтичної компанії принесе відчутний економічний ефект і оптимізує витрати організації.
Можливості
Автоматизація бізнес-процесів і впровадження електронного документообігу на базі low-code платформи Almexoft спрямовані на вирішення стандартних і специфічних завдань фармацевтичної галузі: