arrow

Логістика

Автоматизація бізнес-процесів транспортної компанії: застосування сучасних технологій для поліпшення сервісу і прискорення роботи компанії в цілому.

Особливості

Особливості автоматизації документообігу для логістики

Однією із головних умов розвитку логістичних компаній є пошук нових сучасних рішень для поліпшення ефективності надання послуг. Одним з пріоритетних напрямків стає впровадження системи, здатної автоматизувати внутрішні бізнес-процеси та забезпечити перехід на електронний документообіг та електронні товарно-транспортні накладні.

Система автоматизації бізнесу Almexoft допомагає налаштувати та стандартизувати необхідні бізнес-процеси, контролювати виконання завдань, ефективно управляти корпоративною документацією й електронними ТТН.

Управлiння документамi

Весь цикл діловодства, включаючи кадровий документообіг, укладення договорів на постачання, а також накладні відвантаження, створюється в системі.

Контроль вiконання

Чітка побудова бізнес-процесів допомагає розподілити відповідальність між співробітниками. Для кожного користувача створюються картки виконання, доручення, а також додаткового узгодження.

Ролева полiтика

Механізм захисту інформації на рівні прав і ролей користувачів дозволяє обмежити доступ до певного документа або функціоналу як для конкретного користувача, так і для групи осіб.

Система автоматизації бізнесу в транспортній компанії: ключові можливості платформи

За допомогою Almexoft стає можливим відстежувати всі етапи діловодства і контролювати рух і зміну електронних товарно-транспортних накладних, шляхових листів та договорів на кожному з етапів.

Автоматизація документообігу для логістики дозволяє проводити тонке налаштування доступу до документів, позначених грифом секретності й фіксувати будь-які дії користувачів. Високий рівень захисту документів оберігає їх від несанкціонованого копіювання або редагування.

СЕД для транспортної компанії надається можливість формувати, редагувати й управляти звітами. Генерування звітів відбувається безпосередньо в системі з можливістю обробляти їх.

Підключення платформи Almexoft у якості ключової системи автоматизації бізнесу в транспортній компанії надає широкі можливості для роботи з електронними картками документів, шаблонами вкладень і, безпосередньо, ходом виконання документа.

Автоматизація документообігу для логістики:

Переваги використання електронних ТТН

Товарно-транспортна накладна виступає підтвердженням факту перевезення і доставки товару, обліку виконаних робіт та оплати вантажу.

А також є одним з найважливіших документів для всіх учасників транспортного процесу. Впровадження СЕД для транспортної компанії допоможе забезпечити моментальний обмін електронними ТТН з усіма учасниками логістичного процесу. Що розв’яже проблему втрати ТТН, затримок оплати, пропажі вантажів і забезпечить наявність хмарного архіву документації.

Оцініть переваги готових процесів для вашої огранізації

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.