arrow

Холдинги i корпорації

Low-code платформа Almexoft призначена для комплексної автоматизації в холдингах і корпораціях, які об’єднують диверсифіковані бізнеси та компаній.

Особливістi

Завдяки платформі Almexoft і функціональними можливостями розподілу акаунтів користувачів між юридичними особами в рамках системи стає можливим створення виділених віртуальних просторів для кожного бізнесу й об'єднання їх в холдинг в рамках єдиної системи автоматизації. Даний підхід дозволяє привести документообіг і бізнес-процеси організацій в порядок, чітко розмежувати доступи за допомогою рольової політики, і при цьому з легкістю відстежувати бізнес-процеси.

Також важливою складовою в автоматизації корпорацій і холдингів є розширення та збільшення джерел комунікації. Месенджер, вбудований в платформу, забезпечує комфортну й оперативну крос-бізнес комунікацію. Використовуючи мобільну версію платформи, користувачі можуть працювати з документами й файлами, ставити завдання і приймати рішення, пов'язані з актуальними питаннями бізнесу.

feature icon
Досвiд впровадження
Професійна команда інженерів-розробників, маючи за плечима багаторічний досвід роботи з міжнародними корпораціями, зможе впровадити платформу і навчити користувачів для швидкого запуску.
feature icon
Розподiл платформи
Оскільки система має триланкову архітектуру, існує можливість змінювати масштаб або ж ділити її на кластери, адаптуючи під різні майданчики.
feature icon
Пiдтримка
Виникли питання з адміністрування або потрібна допомога з впровадженням нових шаблонів? Виділена команда підтримки вирішить будь-які завдання, пов'язані з адмініструванням, налаштуванням і конфігурацією платформи.

Підвищуйте ефективність бізнес-процесів

За допомоги додаткових можливостей платформи та готових рішень Marketplace

Перейти до Marketplace

Можливістi

Автоматизація документообігу для корпорацій і впровадження єдиної платформи дозволяє в короткі терміни перейти на електронний юридично-значущий документообіг з використанням цифрового підпису. Також компанії можуть вибудувати ефективний документообіг з контрагентами завдяки додатковим інтеграціям та модулю роботи з контрагентами, доступним в рамках маркетплейса Almexoft.

СЕД для холдингів надає можливість категоризувати документи за різними параметрами (статус, вміст полів, тип або група). Візуальний конструктор, своєю чергою, дозволяє налаштувати фільтри будь-якої складності, задати параметри показу полів у списку документів.

Автоматизація бізнес-процесів корпорацій і холдингів впливає на організаційну структуру. Маючи значний штат співробітників (а відповідно і користувачів системи). Ви можете створити всередині програми організаційну структуру, з необмеженим числом рівнів вкладення і будь-якою кількістю відділів. Структура може керуватися адміністраторами або оновлюватися з інших систем через LDAP автоматично.

Автоматизація бізнес-процесів і впровадження електронного документообігу спрямовані на вирішення специфічних завдань галузі:

Обмін електронними документами між компаніями холдингу
Договірна робота
Кадровий документообіг

Оцініть переваги готових процесів для вашої галузі

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.