arrow

Відгук компанії Радабанк

Company logo review

Ященко Надiя

Начальник операційного департаменту

logo

Компанія «Almexoft» проявляє себе як надійний партнер зі своєчасною реакцією на всі виникаючі запити, відмінним рівнем технічної підтримки як для рядових співробітників, так і для адміністраторів платформи.

Протягом 2017 року спеціалісти нашого банку провели попереднє вивчення різноманітних систем електронного документообігу. Окрім організації документообігу ми шукали інструмент для автоматизації наших бізнес-процесів, і тому прйняли рішення впроваджувати платформу AlmexECM.  В 2018 році розпочався проект впровадження та адаптації системи в структирних підрозділах Банку.

На нашу думку, платформа AlmexECM відповідає наступним вимогам: використання сучасних технологій, високий рівень безпеки, легкість маштабування і адаптації, можливість інтеграції в ІТ-ландшафт Банку.

Для повної трансформації процесів в цифровий вигляд було прийняте рішення про використання електронно-цифрового підпису.

В якості наступного етапу розвитку системи в АТ «АБ «Радабанк» у 2019 році планується інтеграція AlmexECM з модулями ERP системи.

Інтуїтивно зрозумілий користувацький інтерфейс системи, наявність web і мобільного доступу, легка процедура налаштування бізнес-процесів дає змогу використовувати, адмініструвати і налаштовувати систему силами штатних адміністраторів, залучаючи вендора у випадках планового оновлення в рамках глобального реліза платформи, доробки ядра системи, складних інтеграції з іншими системами.

В рамках впровадження спеціалісти компанії «Almexoft» проаналізували існуючі бізнес-процеси, провели навчання для провідних співробітників та адміністраторів, доробили ряд модулів за запитом Банку.

вебінар про автоматизацію бізнес-процесів в Радабанк

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.