Відгук компанії Радабанк
Компанія «Almexoft» проявляє себе як надійний партнер зі своєчасною реакцією на всі виникаючі запити, відмінним рівнем технічної підтримки як для рядових співробітників, так і для адміністраторів платформи.
Протягом 2017 року спеціалісти нашого банку провели попереднє вивчення різноманітних систем електронного документообігу. Окрім організації документообігу ми шукали інструмент для автоматизації наших бізнес-процесів, і тому прйняли рішення впроваджувати платформу AlmexECM. В 2018 році розпочався проект впровадження та адаптації системи в структирних підрозділах Банку.
На нашу думку, платформа AlmexECM відповідає наступним вимогам:
- Використання сучасних технологій
- Високий рівень безпеки
- Легкість маштабування і адаптації
- Можливість інтеграції в ІТ-ландшафт Банку.
Для повної трансформації процесів в цифровий вигляд було прийняте рішення про використання електронно-цифрового підпису.
В якості наступного етапу розвитку системи в АТ «АБ «Радабанк» у 2019 році планується інтеграція AlmexECM з модулями ERP системи.
Інтуїтивно зрозумілий користувацький інтерфейс системи, наявність web і мобільного доступу, легка процедура налаштування бізнес-процесів дає змогу використовувати, адмініструвати і налаштовувати систему силами штатних адміністраторів, залучаючи вендора у випадках планового оновлення в рамках глобального реліза платформи, доробки ядра системи, складних інтеграції з іншими системами.
В рамках впровадження спеціалісти компанії «Almexoft» проаналізували існуючі бізнес-процеси, провели навчання для провідних співробітників та адміністраторів, доробили ряд модулів за запитом Банку.