arrow

Відгук компанії MTI Group

Company logo review

Олексій Заремба

CEO

logo

У 2019 році в MTI Group було заплановано впровадження системи автоматизації бізнес-процесів та переведення існуючого електронного документообігу на платформу Алмексофт.

MTI Group – це диверсифікований бізнес, що поєднує три базові напрямки: роздрібна торгівля (взуття, одяг, ювелірні прикраси, електроніка); інформаційно – комунікаційні технології; 3-PL оператор (послуги зі зберігання, обробки та доставки вантажів).

Як партнер була обрана компанія Almexoft c low-code платформою та функціональними модулями AlmexECM та AlmexBPM. Платформа була покликана оцифрувати бізнес-процеси компанії, впровадити систему електронного документообігу, скоротити час узгодження документів та отримати додатковий інструмент стратегічного управління компанією.

Процес вибору та впровадження системи проходив у два етапи. Перший етап – впровадження системи для керуючої компанії, другий етап – масштабування системи на рівень бізнесів MTI Group.

У рамках проекту впровадження платформи Almexoft було виконано такі завдання:

● Розгорнуто систему та налаштовано документообіг у єдиному середовищі MTI Group (керуюча компанія + бізнеси)

● У рамках впровадження автоматизовано та налаштовано понад 100 бізнес-процесів у системі;

● Проведено міграцію понад 150 тис. документів із внутрішньої системи компанії;

● Договори, канцелярія, кадрові документи, відрядження, внутрішня документація, заявки – всі процеси в рамках єдиної платформи;

● Впровадження інтеграційного модуля Вчасно для об’єднання внутрішнього та зовнішнього документообігу в рамках єдиного інтерфейсу платформи.

Завдяки впровадженню інтеграційного модуля з Вчасно вдалося:

● Об’єднати внутрішній та зовнішній документообіг у єдиному інтерфейсі платформи Almexoft;

● Заощадити час на формування, надсилання та контроль за поверненням документів;

● Надати можливість віддалено працювати з документами;

● Забезпечити обробку, погодження та підписання документів КЕП безпосередньо на платформі Almexoft;

● Скоротити терміни прийому/передачі юридично значущих документів контрагенту

Після застосування вдалося повною мірою оцінити широкий функціонал платформи, підвищити ефективність виконання бізнес-процесів і оцінити позитивні результати автоматизації.

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.