Відгук компанії MTI Group
Олексій Заремба
CEO
У 2019 році в MTI Group було заплановано впровадження системи автоматизації бізнес-процесів та переведення існуючого електронного документообігу на платформу Алмексофт.
MTI Group – це диверсифікований бізнес, що поєднує три базові напрямки: роздрібна торгівля (взуття, одяг, ювелірні прикраси, електроніка); інформаційно – комунікаційні технології; 3-PL оператор (послуги зі зберігання, обробки та доставки вантажів).
Як партнер була обрана компанія Almexoft c low-code платформою та функціональними модулями AlmexECM та AlmexBPM. Платформа була покликана оцифрувати бізнес-процеси компанії, впровадити систему електронного документообігу, скоротити час узгодження документів та отримати додатковий інструмент стратегічного управління компанією.
Процес вибору та впровадження системи проходив у два етапи. Перший етап – впровадження системи для керуючої компанії, другий етап – масштабування системи на рівень бізнесів MTI Group.
У рамках проекту впровадження платформи Almexoft було виконано такі завдання:
● Розгорнуто систему та налаштовано документообіг у єдиному середовищі MTI Group (керуюча компанія + бізнеси)
● У рамках впровадження автоматизовано та налаштовано понад 100 бізнес-процесів у системі;
● Проведено міграцію понад 150 тис. документів із внутрішньої системи компанії;
● Договори, канцелярія, кадрові документи, відрядження, внутрішня документація, заявки – всі процеси в рамках єдиної платформи;
● Впровадження інтеграційного модуля Вчасно для об’єднання внутрішнього та зовнішнього документообігу в рамках єдиного інтерфейсу платформи.
Завдяки впровадженню інтеграційного модуля з Вчасно вдалося:
● Об’єднати внутрішній та зовнішній документообіг у єдиному інтерфейсі платформи Almexoft;
● Заощадити час на формування, надсилання та контроль за поверненням документів;
● Надати можливість віддалено працювати з документами;
● Забезпечити обробку, погодження та підписання документів КЕП безпосередньо на платформі Almexoft;
● Скоротити терміни прийому/передачі юридично значущих документів контрагенту
Після застосування вдалося повною мірою оцінити широкий функціонал платформи, підвищити ефективність виконання бізнес-процесів і оцінити позитивні результати автоматизації.