arrow

Кейс Moneyveo

Автоматизація кроссфункціональних бізнес-процесів і електронного документообігу. Її вплив на ефективність бізнесу.

Moneyveo – це сервіс, завдяки якому українці вирішують свої фінансові питання тут і зараз. Наша мета – надавати інноваційні послуги, які допомагають людям.

Moneyveo займає провідну позицію на українському ринку онлайн-кредитування і є одним з перспективних гравців сфери Фінтех.

Перша позиція на ринку вимагає пильної уваги до бізнесу і постійних поліпшень. Це можна реалізувати тільки розвиваючи процесний підхід в управлінні. Саме в рамках даного завдання ми визначили однією з цілей – впровадження ВРМ-системи

Сергій Сінченко – Операційний директор

У травні 2020-го минув рівно рік з моменту запуску проекту по вибору і впровадження BPM-системи. За цей час ми встигли відчути її вплив на ефективність бізнес-процесів, а в наслідку і бізнесу. Як ми це зробили та продовжуємо робити:

1. Визначили основну мету і вимоги до системи

Питання про перехід на систему електронного документообігу в нашій компанії лежало у площині оптимізації кросфункціональних бізнес-процесів. Ми прагнемо забезпечувати прозорість бізнес-процесів компанії, робити їх максимально гнучкими і підвищувати їх ефективність.

У зв’язку з цим критеріями вибору системи були:

  • Простота і гнучкість налаштування бізнес-процесів.

    – Налаштування маршрутів бізнес-процесів може здійснюватися бізнес-овнером, без необхідності повноцінного підключення ресурсу вузьких фахівців з розробки;

    – налаштування повинно бути готове до змін, без необхідності перебудовувати маршрут бізнес-процесу з самого початку.

  • Функціональність.

    Система повинна бути укомплектована широким спектром функцій для налаштування бізнес-процесів (паралельність / послідовність етапів, можливість доробок, можливість доручень, делегування і багато інших, важливих для нас).

  • Кастомізація і можливість реалізації інтеграцій з іншими складними IT – системами.

    В рамках автоматизації бізнес-процесів ми закладаємо необхідність інтегрувати систему з іншими платформами, тому потрібна система з відкритим API.

  • Доброзичливий інтерфейс користувача.

    Система повинна бути зрозуміла і зручна для користувачів, бізнес-процеси абсолютно будь-якої спрямованості повинні добре «лягати» в інтерфейс для забезпечення універсальності та швидкого перемикання користувача з одного бізнес-процесу на інший.

  • Наявність мобільного додатку.

    Забезпечити можливість учасникам бізнес-процесу виносити рішення, підписувати документи, маючи лише мобільний телефон під рукою.

В якості партнера для нашого бізнесу була обрана компанія Almexoft з системою AlmexECM, тому, що вона відповідала висунутим вимогам і критеріям відбору.

2. Розробили та застосували ітеративний підхід для впровадження системи та нових бізнес-процесів

Ітеративне впровадження системи в Moneyveo зайняло 3 місяці. За цей період:

  • розгорнута система та інтегрована з нашою Active Directory;
  • навчені адміністратори системи всередині нашої компанії;
  • автоматизований перший бізнес-процес в системі (що складається з ряду підпроцесів);
  • співробітники, які входять в число учасників першого автоматизованого бізнес-процесу, підключені до роботи в системі.

Наступні наші автоматизації ми робимо так само – ітеративно, що дозволяє при необхідності коригувати вектор автоматизації, вносити доопрацювання меншою кількістю ресурсів, запускати процеси швидко.

На даний момент нами автоматизовані бізнес-процеси по обробці вхідної кореспонденції, погодженням платежів, нормативної документації та ряд інших. Ми щомісяця підключаємо нові бізнес-процеси в систему.

3. Автоматизуємо бізнес-процеси, тримаючи фокус на результат

«Якщо хочеш бути в тренді та займати перші місця на ринку, дуже важливо знати свій план дій на шляху до покращення. А поліпшення неможливі без аналізу поточної картини. Показники та звітність – дорога до максимальної ефективності»

Романа Тимощук — Project Manager

  • Моделюємо маршрути бізнес-процесів максимально оптимально, додаючи кроки, здійснювані системою на підставі вступних параметрів на старті / в ході бізнес-процесів.
  • На старті автоматизації закладаємо показники, які будуть оцінюватися в рамках бізнес-процесу.
  • Підключаємо аналітичні звіти, що дозволяють швидко приймати рішення про необхідність вносити зміни, поліпшення в бізнес-процеси.

На зараз ми маємо інструмент, який допомагає нам бачити ефективність кросфункціональних бізнес-процесів і розуміти, на які з аспектів варто впливати, щоб її підвищувати. А це наше основне завдання на шляху до постійного вдосконалення.

Наш план – створення великої процесної екосистеми, інструментом для цього є продукт AlmexECM.

Впровадивши систему оптимізації бізнес-процесів і електронного документообігу AlmexECM, ми в Moneyveo плекаємо процесний підхід в управлінні.

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.