
Quick sign
Модуль quick sign надає можливість підписати документ зовнішнім користувачам, які не є співробітниками компанії й для них немає створеного користувача в системі.
Дізнатись вартістьПідписувати документ можна:
- файловим ключем;
- токеном;
- хмарним захищеним носієм cloudkey(не йде в комплекті з цим модулем).
В кінці процесу підписання приходить лист з підписаними копіями вкладень(p7s, оригінал).


Також можна відмовитись від підписання. В основній системі буде відображено, який користувач відмовився від підписання.
В етапі присутні такі параметри:
Emails. Можна прописати вручну адресу або прописати ключ від поля в документі й заповнювати email при створенні документа. Через кому можна перерахувати більше однієї адреси.
Кількість підписів. ALL – чекає підписів всіх користувачів. ONE OF – чекає тільки одного підпису.
ЄДРПОУ. Можна прописати ключ від поля в документі й заповнювати його при створенні документа.
ІНН. Можна прописати ключ від поля в документі й заповнювати його при створенні документа.
Max час на підпис. Скільки часу буде у користувача на підписання документа. Після закінчення терміну посилання на підпис буде неактивне.
Маска файлів. Можна фільтрувати вкладення за розширенням, які будуть відправлені на підписання(*.docx, *.pdf).
При переході на етап відбувається надсилання email повідомлення разом з вкладеннями на вказані email адреси.


Після натискання на [Підписати зараз] відкривається нова вкладка в браузері, в якій можна ознайомитись з документами й підписати їх.