arrow
main illustration
module iconМодуль

База знань

База знань – це окремий модуль платформи, призначений для поширення між користувачами загальнодоступної інформації.

Дізнатись вартість

Призначення

Обмін інформацією

Вартість

Платний

Встановити

База Знань – вид доступу не до самих бізнес-процесів, а до інформації, яку вони містять і яка має стати відомою для широкого загалу користувачів (на противагу до прямого ознайомлення з документом користувача чи групи). Має зручну, деревовоидну, папкову структуру.

В системі Almexoft є такі типи доступу до інформації:

  • Прямий доступ до екземплярів бізнес-процесів (документів), коли користувач є автором, відповідальним, виконавцем певного етапу, або спеціально ознайомлений з документом.

  • Доступ через реєстри, коли користувач, або група користувачів отримують доступ до певної вибірки документів, при чому, критерії вибірки проєктуються під конкретну бізнес-задачу клієнта.

  • Доступ не до самих бізнес-процесів, а до інформації, яку вони містять, і яка має стати відомою для широкого загалу користувачів (на противагу до прямого ознайомлення з документом користувача чи групи). В такому разі документ може бути поміщений в один, або декілька розділів бази знань.

При цьому створюється окрема сутність – сторінка бази знань, яка розкриває лише ту частину інформації, яка була доступна користувачеві на час додавання (зберігається принцип непорушності безпеки).

Такою інформацією може бути:

  • Короткий зміст документа.
  • Окремі закладки (холдери) полів.
  • Вкладення документа

При цьому інформація пов’язана з бізнес-процесом (учасники, хід виконання, чат, тощо) приховується.

З урахуванням розташування інформації в базі знань, в зручному деревоподібному вигляді та можливості підписатися на оновлення певної теки(додавання сторінки), – тепер всю внутрішню документацію компанії можна зберігати у середині платформи Almexoft.

Що Ви внесете до бази знань — залежить від специфіки та потреб замовника:

  • Накази
  • Посадові інструкції
  • Зразки документів
  • Навчальні матеріали, тощо

База знань має процесний підхід. Насамперед необхідно побудувати бізнес – процес, наприклад, наказ на призначення замісника під час відпустки. Після проходження шаблона свого життєвого циклу, ми можемо додати документ до бази знань.

Наповнення бази знань інформацією може проводитись в ручному режимі.

Користувач з відповідними ролями виконує ручну дію над документом – “додати до бази знань” або “видалити з бази знань”.

Головне — завдяки вбудованій у платформі «Базі знань» працівникам легше буде отримати доступ до потрібної загальної інформації.

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.