Юридичні й консалтингові компанії
Автоматизація бізнес-процесів консалтингових та юридичних компаній: готові бізнес-процесий ефективні інструменти оптимізації бізнес-процесів
Особливість
Завдяки впровадженню платформи Almexoft співробітникам юридичних і консалтингових компаній більше не потрібно витрачати значну частину свого робочого часу на пошук і обробку інформації та юридичних даних. Ми пропонуємо набір готових інструментів для автоматизації бізнес-процесів, в тому числі впровадження СЕД для юридичних і консалтингових компаній.
Обсяги оброблюваної інформації співробітниками постійно зростають, а кількість роботи з типовими документами постійно збільшується, юридичні компанії потребують надійного технологічного партнера.
Високаскорость швидкiсть впровадження
Завдяки наявності бази еталонних процесів, а також досвіду і знань інженерів, консультантів, система впроваджується легко, а автоматизація документообігу відбувається швидко.
Широкі можливостi інтеграції
Система має трирівневу архітектуру, новітні технології, а також відкритий API для зручності інтеграції.
Пiдтримка
Наша команда допоможе вирішити будь-які завдання, пов'язані з адмініструванням програми, впровадженням нових бізнес-процесів, розробкою звітів або налаштуванням інтеграцій.
можливість
Система автоматизації бізнесу в юридичних компаніях: ключові можливості платформи
Автоматизація документообігу для консалтингових юридичних компаній дозволяє проводити моніторинг виконання електронного документа. Користувачі можуть дізнатися всю актуальну інформацію про документ безпосередньо з його картки. У ній відображаються результати узгодження, реєстрації, затвердження та виконання документа.
Впровадження СЕД для юридичної компанії на базі платформи Almexoft дозволяє використовувати функціонал для роботи з електронним цифровим підписом. Це відкриває можливості для надання юридичної значущості електронним документам.
Система автоматизації бізнесу надає можливість оцифрувати і автоматизувати специфічні бізнес-процеси, які властиві юридичним організаціям. А також проводити узгодження, допрацьовувати та підписувати документи. Крім того, керівники можуть контролювати терміни та якість виконаних завдань. У режимі реального часу система, повідомляє про зміну статусу документів, а також про дії над документами й процесами інших користувачів. Можливе тонке налаштування робочого простору для кожного окремого підрозділу підприємства.