arrow

Юридичні й консалтингові компанії

Автоматизація бізнес-процесів консалтингових та юридичних компаній: готові бізнес-процесий ефективні інструменти оптимізації бізнес-процесів

Особливість

Завдяки впровадженню платформи Almexoft співробітникам юридичних і консалтингових компаній більше не потрібно витрачати значну частину свого робочого часу на пошук і обробку інформації та юридичних даних. Ми пропонуємо набір готових інструментів для автоматизації бізнес-процесів, в тому числі впровадження СЕД для юридичних і консалтингових компаній.

Обсяги оброблюваної інформації співробітниками постійно зростають, а кількість роботи з типовими документами постійно збільшується, юридичні компанії потребують надійного технологічного партнера.

feature icon

Високаскорость швидкiсть впровадження

Завдяки наявності бази еталонних процесів, а також досвіду і знань інженерів, консультантів, система впроваджується легко, а автоматизація документообігу відбувається швидко.

feature icon

Широкі можливостi інтеграції

Система має трирівневу архітектуру, новітні технології, а також відкритий API для зручності інтеграції.

feature icon

Пiдтримка

Наша команда допоможе вирішити будь-які завдання, пов'язані з адмініструванням програми, впровадженням нових бізнес-процесів, розробкою звітів або налаштуванням інтеграцій.

Оцініть усі переваги low-code платформи Almexoft

Замовити тест-драйв прямо зараз

Демо - версія

можливість

Система автоматизації бізнесу в юридичних компаніях: ключові можливості платформи

Автоматизація документообігу для консалтингових юридичних компаній дозволяє проводити моніторинг виконання електронного документа. Користувачі можуть дізнатися всю актуальну інформацію про документ безпосередньо з його картки. У ній відображаються результати узгодження, реєстрації, затвердження та виконання документа.

Впровадження СЕД для юридичної компанії на базі платформи Almexoft дозволяє використовувати функціонал для роботи з електронним цифровим підписом. Це відкриває можливості для надання юридичної значущості електронним документам.

Система автоматизації бізнесу надає можливість оцифрувати і автоматизувати специфічні бізнес-процеси, які властиві юридичним організаціям. А також проводити узгодження, допрацьовувати та підписувати документи. Крім того, керівники можуть контролювати терміни та якість виконаних завдань. У режимі реального часу система, повідомляє про зміну статусу документів, а також про дії над документами й процесами інших користувачів. Можливе тонке налаштування робочого простору для кожного окремого підрозділу підприємства.

Впроваджуючи платформу Almexoft, в тому числі автоматизуючи документообіг для консалтингової компанії (СЕД), Ви:

Скорочуєте кількість помилок, пов'язане з ручною роботою співробітників
Автоматизуєте рутинні завдання і бізнес-процеси юридичної компанії, пов'язані з типовими документами
Забезпечуєте сучасними аналітичними інструментами для роботи з великими даними
Впроваджуєте зручний канал для комунікації та обміну даними

Почніть роботу прямо зараз!

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.