Відгук компанії АТ «СК Казахмис»
АТ “СК” Казахмис “постійно прагне якісно покращувати свою роботу як для зовнішніх клієнтів в галузі страхування, так і для працівників компанії. Одним з покращень стало прийняття рішення про автоматизацію більшості внутрішніх процесів на користь спрощення і прискорення виконання завдань з обслуговування клієнтів і роботи з контрагентами.
Найоптимальнішим способом для здійснення поставлених завдань був обраний варіант автоматизації процесів за рахунок системи електронного документообігу AlmexECM.
ТОО “Almexoft Kazakhstan”, здійснила для нас розробку і повне впровадження СЕД з вбудованим BPM-модулем AlmexECM.
Весь функціонал системи дозволив для компанії в цілому:
- Оптимізувати і привести в єдиний порядок бізнес-процеси, пов’язані з документообігом і діловодством компанії;
- Забезпечити для керівництва прозорість документообігу і здійснення суворого контролю виконавчої дисципліни за документами;
- На 30% мінімізувати час обробки і виконання документів;
- На 15% знизити витрати на придбання паперу і картриджів;
Для канцелярії система є основним інструментів управління документами, вирішує такі завдання як:
- На 80% мінімізувати час на реєстрацію і обробку кореспонденції, доставку її до адресата і виконавця, особливо, що надходить в регіональні представництва компанії;
- Виключення втрати документів;
- Відстеження версійності і маршруту документа;
- Відчутно скоротити час на узгодження і ознайомлення з документом;
- Уніфіковані форми документів, прозорий облік, формування і комплектування документів у справи в електронному вигляді;
- Швидкий і зручний пошук самих документів і додаткової інформації по ним;
- Можливість якісно оцінки стану документообігу компанії, оперативне формування надання звітів і довідок про ефективність роботи з документами і документопотоків як окремо взятого працівника, підрозділу так і всієї компанії в цілому.
- Суворе дотримання інформаційної безпеки;
- Зручне і швидке налаштування, розробка маршрутів документів.
Основними якісними показниками роботи розробників є:
- Здійснення повного впровадження системи;
- Постійна робота над покращенням функціоналу в тому числі за бажаннями користувачів компанії і періодичне оновлення системи;
- Рідкісні помилки в роботі системи і оперативне їх усунення;
- Багатий функціонал системи;зрозумілий (інтуїтивний) алгоритм роботи та налаштування маршрутів документообігу;
- Оперативна технічна підтримка.