arrow

ДЕМО - ВЕРСІЯ

Новини / Кейси клієнтів / Успішний запуск СЕД для ПЕК-Казахстан по всій країні

13 Серпень 2021

Успішний запуск СЕД для ПЕК-Казахстан по всій країні

1 січня 2018 року компанія ТЕК Казахстан успішно перевела виробництво всіх філій компанії на платформу Almexoft. В рамках впровадження системи розроблені бізнес-процеси для всіх аспектів діяльності паливної компанії.

Ключові функціональні возможності Almexoft, які дозволять компанії повністю перейти на безкоштовний документооборот:

  • Мобільний додаток з офлайн-доступом дозволяє топ-менеджменту товариства працювати з документами, що знаходяться за межами офісу.
  • Скорочення часу роботи на діловодство (реєстрація договорів, узгодження, відправка). Так як основні операційні офіси компанії розташовуються в двох різних містах (Нур-Султан і Караганда), повний цикл роботи з документом займав близько 10 робочих днів.
  • Перехід на ЕЦП дозволить прискорити всі бізнес-процеси в компанії незалежно від місця розташування відповідального. особи (Даний функціонал особливо актуальний для компаній із безліччю регіональних офісів у всьому Казахстані).
  • Побудова звітності за будь-якими типами документів для контролюючих органів РК в реальному часі.

Поскільки  в ТЕК Казахстан входить понад 200 паливних складів по всій країні, було прийнято рішення про розміщення систем на хмарній платформі. Персонал паливних складів працює в єдиній системі, що дозволяє формувати і відстежувати життєвий шлях документів «від складу до центрального офісу». Дане рішення дозволило підвищити продуктивність роботи віддалених регіональних відділень у кілька разів. Застосування шаблонів документів дозволить скоротити час створення цих або інших типів документів у компанії, а також ввести чотири стандарти діловиробництва.

В рамках проекту було прийнято рішення про використання хмарної версії офісного пакета, який вбудовано в ядро ​​платформи Almexoft. Завдяки такому рішенню співробітники компанії не прив’язані до конкретного робочого місця або програмного забезпечення. Функція індивідуальних і групових доручень дозволяла оперативно відстежувати виконання поставлених завдань, тим самим роблячи максимально ефективну роботу керівників компанії.

Платформа Almexoft також допомогла консолідувати всі поточні та архівні документи Товариства в єдиному зашифрованому сховищі.

Ми використовуємо файли cookie для персоналізації вашого досвіду на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою щодо файлів cookie.